כדורסל: אליצור המאירי זכתה באליפות קט סל ב', אליצור אלישיב סגנית!
אולם אלישיב בלוד היה מלא עד אפס מקום במשחק צמרת מרתק של קט סל ב', שבו נפגשו שתי קבוצות אליצור לוד לקרב ישיר על האליפות. קהל רב מילא את היציעים ויצר אווירה מחשמלת, שהדגישה את ההתפתחות המרשימה של הכדורסל בעיר.
ראש העיר עורך הדין יאיר רביבו שלח את ברכתו והביע גאווה על כך ששתי קבוצות מהעיר לוד הן אלו שמתמודדות על התואר. גם המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט אריה לוי בירך על ההישג, וציין את החשיבות של טיפוח דור צעיר ואיכותי.
המשחק עצמו היה קצבי וצמוד. בסיום, אליצור המאירי ניצחה את אליצור אלישיב בתוצאה 55-40 וזכתה באליפות. אליצור אלישיב סיימה כסגנית לאחר עונה מצוינת. במשחק נכחו ראש אגף הספורט מאיר אליהו וסגנו ירון זרד, שהגיעו לצפות במשחק המותח ולתמוך בשחקנים הצעירים.
האלופה אליצור המאירי וסגניתה אליצור אלישיב לאחר המשחק
תודה להנהגת העיר על קידום הספורט בלוד
יו"ר אליצור לוד, אבי גולדברג, בירך את השחקנים והמאמנים ואמר: "גדל כאן דור צעיר שיביא הרבה כבוד לעיר. זכות גדולה לראות שתי קבוצות של המועדון שלך נאבקות על האליפות. כל הכבוד למאמנים ולצוות המקצועי על העבודה המסורה, ברכות לשחקנים. תודה לראש העיר עו"ד יאיר רביבו ולמשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט אריה לוי, שרואים בקידום הספורט בעיר, ובמיוחד בקרב בני הנוער, מנוף חינוכי וחברתי מהמעלה הראשונה. חזונם ותמיכתם הרציפה מאפשרים למועדונים בלוד לצמוח, להתפתח ולהעניק לילדים ולנערים מסגרת מקצועית, ערכית ומעצימה. תודה גם לראש אגף הספורט מאיר אליהו ולסגנו ירון זרד, שמלווים את העשייה בשטח ומספקים מענה לכל צורך, מתוך אמונה אמיתית בכוחו של הספורט לחזק את הקהילה."
גולדברג ממשיך להוביל את המועדון בעשייה חינוכית וספורטיבית מרשימה, שמטפחת דור של שחקנים צעירים, מחויבים ומלאי תשוקה למשחק.
קהל רב מילא את האולם בדרבי כל לודאי על האליפות
ילדים א' מנצחים בבית את עוצמה מודיעין
ובתוך כך, קבוצות הילדים והנוער של "אליצור" לוד ממשיכות בשרשרת ההישגים שלהן: קבוצת ילדים א' של אליצור לוד (כיתה ח') רשמה ניצחון מרשים בבית על עוצמה מודיעין בתוצאה 74-36.
הקבוצה הציגה משחק מאורגן, הגנה חזקה ומשחק קבוצתי מצוין שהוביל לניצחון ברור.
ילדים א' של אליצור לוד לאחר הניצחון המרשים על עוצמה מודיעין
נערים ב' מנצחים את ראשון לציון
קבוצת נערים ב' של אליצור לוד המשיכה את המומנטום החיובי עם ניצחון גדול 91-50 על ראשון לציון. השחקנים הפגינו יכולת גבוהה, ריכוז ומשמעת טקטית לאורך כל המשחק.
נערים ב' עם המאמן לאחר שהביסו את ראשון לציון
אליצור לוד ממשיכה לצמוח
ההצלחות הרבות של קבוצות הילדים, הנערים והקט סל מצביעות על עבודה מקצועית עמוקה ועל מערכת שמטפחת שחקנים צעירים מהיסודות. החיבור בין המאמנים, ההורים, אגף הספורט בעירייה והנהלת המועדון בראשות אבי גולדברג יוצר תשתית יציבה שמביאה תוצאות בשטח. לוד יכולה להיות גאה בדור העתיד שלה.
צוות האימון עם יו'ר אליצור לוד אבי גולדברג
עדכונים שוטפים:*🎯
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו
https://chat.whatsapp.com/CEVHvxUYCNrHUzlQ55jGZO?mode=ac_t
בברכה,
צוות שישי בעיר




