טניס שולחן: הצלחה לשחקני הפועל לוד בטורניר הכנה לאליפות אירופה בפורטוגל
ייצוג שיא בנבחרות ישראל למועדון הפועל לוד והצלחות ראשונות בטורניר הכנה לאליפות אירופה. בשבוע שעבר דיווחנו כי ארבעה שחקנים ממועדון הפועל לוד נכללו בסגלי נבחרות ישראל לקראת אליפות אירופה שתתקיים בחודש יולי בפורטוגל. כעת, עם פרסום הזימונים הרשמיים מאיגוד הטניס שולחן, מתברר כי מספר הנציגים הלודאים אף גדל, מה שמחזק את מעמדה של לוד כאחת הערים המובילות בישראל בענף.
לאחר סדרת מבחנים לאליפות אירופה, מציג המועדון נתון יוצא דופן: ארבעה שחקנים מתוך שלושה עשר שחקני סגל הנבחרות הלאומיות הם מלוד. מדובר בהישג נדיר בכל קנה מידה, המעיד על עבודה מקצועית, השקעה ארוכת שנים וחזון ברור שמוביל את מחלקת טניס השולחן בעיר.
הנציגים הלודאים בנבחרות ישראל:
ניר אנגלר – סגל נבחרת הקדטים, אופק נחושי – סגל נבחרת הקדטיות, יהודית ברונשטיין – סגל נבחרת הנערות, יואב אהרון – סגל נבחרת הנוער
הזימון של יואב אהרון התקבל לאחר שני ניצחונות מרשימים במבחנים שנערכו לפני היציאה של הנבחרת לפורטוגל, שהבטיחו את מקומו בסגל. העובדה שמועדון אחד מספק כמעט שליש משחקני הסגל הלאומי היא עדות ברורה לעוצמה המקצועית של הפועל לוד ולמערכת שמטפחת כישרונות צעירים ברמה הגבוהה ביותר. נשיא המועדון, שלמה אברמוביץ, בירך את הספורטאים ואיחל להם הצלחה רבה בתחרויות הבינלאומיות. לדבריו, הוא בטוח כי ייצגו את ישראל ואת העיר לוד בכבוד.
פתיחת תחרות מוצלחת בטורניר הכנה
השבוע התקיים בפורטוגל טורניר הכנה לאליפות אירופה, ושני הנציגים הלודאים כבר רשמו הישגים ראשונים: ניר אנגלר פתח את התחרות עם ניצחון אישי במסגרת המקטע הקבוצתי, והוביל את נבחרת הקדטים לניצחון 2-1.
ניצחון בטורניר ההכנה לאליפות אירופה. ניר אנגלר
אופק נחושי רשמה גם היא ניצחון אישי, אך נבחרת הקדטיות הפסידה לגרמניה 2-1 במשחק צמוד. שני השחקנים ממשיכים בתחרות ויקוו להמשיך את המומנטום החיובי.
ניצחון בטורניר ההכנה לאליפות אירופה. אופק נחושי
אליפות אירופה לנוער 2026 בפורטוגל
אליפות אירופה לנוער בטניס שולחן לשנת 2026 תתקיים בעיר גונדומאר שבפורטוגל. התחרות המרכזית תיערך בין התאריכים 10/19 ביולי, ותפגיש את מיטב השחקנים הצעירים בקטגוריות נוער וקדטים מכל רחבי היבשת. הנציגות הלודאית המרשימה מבטיחה כי גם השנה תהיה ללוד נוכחות משמעותית בזירה הבינלאומית.
אליפות אירופה לנוער 2026 בפורטוגל אליפות אירופה לנוער בטניס שולחן לשנת 2026 תתקיים בעיר גונדומאר שבפורטוגל. התחרות המרכזית תיערך בין התאריכים 10/19 ביולי, ותפגיש את מיטב השחקנים הצעירים בקטגוריות נוער וקדטים מכל רחבי היבשת. הנציגות הלודאית המרשימה מבטיחה כי גם השנה תהיה ללוד נוכחות משמעותית בזירה הבינלאומית.
לוד ממשיכה להוביל את הענף
ההישגים של השבועות האחרונים מציבים את הפועל לוד בחזית טניס השולחן הישראלי. המערכת המקצועית, ההשקעה בספורטאים הצעירים והעבודה הקפדנית לאורך כל השנה מניבים תוצאות ברורות בזירה הלאומית והבינלאומית. לוד יכולה להיות גאה בנציגיה ובמועדון שממשיך להצמיח דור של מצוינות.
חניך מקבל תדרוך מהמאמן איציק אברמוביץ'
עדכונים שוטפים:*🎯
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו
https://chat.whatsapp.com/CEVHvxUYCNrHUzlQ55jGZO?mode=ac_t
בברכה,
צוות שישי בעיר




