יש ספורט בלוד
חודש הספורט של לוד לקראת סיום: אירוע שיא בטניס שדה, טורניר שבועות של פרויקט "עילי" בכדורגל, הישג גדול למועדון הטאקוונדו "הלוחם הצעיר" לוד באליפות בינלאומית, הצלחות לקבוצות הילדים והנוער של "אליצור" לוד בכדורסל והישגים לנציגי לוד בטורניר הכנה לאליפות אירופה בטניס שולחן
טניס שדה: אירוע שיא בטניס לילדי כיתות ב'
ביום ראשון התקיים במרכז הטניס החדש והמפואר בגני אביב אירוע שיא מרגש לתלמידי כיתות ב' מבתי הספר גני יער, גני אביב וזבולון המר, אשר השתתפו השנה בפרויקט קידום מצוינות בטניס. האירוע היווה את שיאו של תהליך חינוכי וספורטיבי שנמשך חודשים ארוכים, והעניק לילדים חוויה משמעותית ומעצימה.
השחקנים והמנהלים באירוע שיא בטניס
בתחילת השנה פרסם משרד החינוך, באמצעות התאחדות הספורט לבתי ספר, "קול קורא", שמטרתו לקדם את תחום הטניס בקרב תלמידי כיתות ב'. לוד, באמצעות אגף הספורט, נבחרה להשתתף ביוזמה בשלושה בתי ספר. החל מחודש נובמבר, מדי יום חמישי, הגיעו מדריכי הטניס של עמותת הטניס ללמד את יסודות המשחק. את הפעילות הובילו יו"ר העמותה דוד קיטל ומנהל מרכזי הטניס מאור חמרה. לאחר תקופה משמעותית של למידה והתנסות, נפגשו כל תלמידי הפרויקט במרכז הטניס לאירוע מסכם, שבו השתתפו דמויות מרכזיות מעולם הטניס והספורט בישראל.
מנהלי איגוד הטניס עם מנהלי אגף הספורט באירוע שיא בטניס
נוכחות מכובדת של בכירי הענף!
באירוע נכחו יו"ר איגוד הטניס בישראל אבי פרץ, מנכ"ל האיגוד דני פרקלסקי ורכז פרויקט המצוינות איתי פסה. עוד השתתף יורם כהן, מנהל האגף המקצועי בהתאחדות הספורט לבתי ספר. מטעם עיריית לוד נכחו מחזיק תיק הספורט חבר המועצה אריה לוי, מנהל אגף הספורט מאיר אליהו וסגנו ירון זרד, שהגיעו לתמוך ולעודד את הילדים.
ברכות:
מחזיק תיק הספורט אריה לוי: "אני רוצה להודות ליו"ר איגוד הטניס אבי פרץ ולאנשיו על שבאו לכבד אותנו בלוד. זהו פרויקט חשוב שמקדם מצוינות בטניס לטובת תלמידי ותלמידות העיר."
עינת זכריה, רכזת הספורט בבתי הספר, אמרה: "ילדי לוד זכו בפרויקט מדהים שאפשר לתלמידי כיתות ב' שלנו לחוות את תחום הטניס במסגרת שעות יום הלימודים."
יו"ר איגוד הטניס אבי פרץ בירך ואמר: "אני מתרגש להיות בעיר לוד, במרכז טניס מפואר מהיפים ברשויות המקומיות, ולראות כל כך הרבה ילדים שנחשפו לענף בזכות שיתוף פעולה מוצלח עם משרד החינוך. אני מאחל שמלוד יצמח הטניסאי הבא של ישראל."
לוד ממשיכה להשקיע בדור הצעיר
האירוע מהווה נדבך נוסף בהשקעה העירונית בקידום הספורט בקרב ילדים ונוער. שיתוף הפעולה בין משרד החינוך, איגוד הטניס, עמותת הטניס ואגף הספורט בעיריית לוד מאפשר לתלמידים להיחשף לענף מקצועי, לרכוש מיומנויות חדשות וליהנות מחוויה חינוכית משמעותית. לוד ממשיכה לבסס את מעמדה כעיר שמקדמת מצוינות ספורטיבית ומעניקה לילדיה הזדמנויות אמיתיות לצמיחה ולהתפתחות.
מנכ'ל האיגוד דני פרקלסקי מברך את מנהל מרכז הטניס מאור חמרה
עדכונים שוטפים:*🎯
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו
https://chat.whatsapp.com/CEVHvxUYCNrHUzlQ55jGZO?mode=ac_t
בברכה,
צוות שישי בעיר




