סוף לריח הרע ולזיהום איכות הסביבה: עיריית לוד פשטה על מתחם לגידול בהמות יחד עם רשויות האכיפה של מדינת ישראל
דיר בהמות בלתי-חוקי שמגודל במרכז לוד קיבל הבוקר צו פינוי מידי ויפונה תוך מספר ימים מהעיר * לבעל הדיר נרשמו קנסות כספיות ואזהרות לפני מעצר * בחיפוש שנערך בביתו נמצאו: סכומי כסף גדולים במזומן, עשרות קילו של סמים ועוד * את מבצע האכיפה הובילה עיריית לוד יחד עם רשויות המדינה
במבצע משולב ומדויק של עיריית לוד בהובלת המנכ"ל אהרון אטיאס, התבצעה הבוקר פשיטה נרחבת על מתחם מגורים ברחוב יוספטל בלוד, הסמוך לתחנת הרכבת הגדולה, זאת לאור גידול מאות כבשים ועיזים שלא כחוק, אירוע שגרם נזק של איכות הסביבה ובטיחות לתושבי לוד ולאלפי הנוסעים ברכבת מידי יום.
כוחות גדולים של השיטור העירוני, מג"ב ומשטרת לוד אבטחו את הפשיטה, כאשר מטעם עיריית לוד נכחו מחלקת ווטרינריה, מחלקת האכיפה על בינוי, מחלקת ארנונה, מחלקת הנדסה, רישוי עסקים ועוד ולצידם פשטו על מתחם המגורים: רשות המיסים – מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי, רשות מקרקעי ישראל ועוד.
בבית המגדל נמצאו סכומי כסף במזומן וכן כ-20 קילו של סמים וחומרים מסוכנים. הממצאים יטופלו בחומרה ע"י רשויות האכיפה של מדינת ישראל. כמו כן, בעל הדיר קיבל צו פינוי ועפ"י ההסכם – בתוך שבוע ימים בעלי-החיים יפונו מלוד והמתחם יעבור ניקיון יסודי.
מנכ"ל העירייה – אהרון אטיאס שהוביל ואף ליווה בעצמו את הפשיטה, ציין: "לוד אינה מקום הפקר לכל עבריין. עיריית לוד הבטיחה לתושבים כי תמגר את תופעת בעלי-החיים, זיהום האוויר ואיכות הסביבה וכעת יחד עם כלל גורמי האכיפה של המדינה נעבור לבצע פשיטות על מתחמים נוספים בעיר שמהווים מפגע תברואתי".
גורמי האכיפה ששיתפו פעולה בתדריך לקראת הכניסה למתחם
השיטור העירוני בבדיקה בתוך הדיר הבלתי חוקי ובו מאות בעלי חיים
בדיקות מקיפות במתחם המגורים של המשפחה שמחזיקה בבעלי חיים ומזהמת את הסביבה
עשרות קילו של סמים נתפסו בבית בעל המתחם
סכומים גדולים במזומן בבית בעל הדיר
כלבי משטרה הריחו ותפסו כסף מזומן וסמים
הצוותים מתחקרים את בעל הדיר שמחזיק בו ללא היתר כחוק
כוחות משטרה ומגב בתוך מתחם המגורים - אבטחו את הפשיטה
סופרים את הכסף. מס הכנסה ורשויות האכיפה בפעולה
עדכונים שוטפים:*🎯
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו
https://chat.whatsapp.com/CEVHvxUYCNrHUzlQ55jGZO?mode=ac_t
בברכה,
צוות שישי בעיר




