יריד שבועות במתנ"ס גני אביב
כמו בכל שנה, גם השנה התקיים במתנ"ס גני אביב יריד שבועות חגיגי ומיוחד, בסימן בריאות, בשיתוף יחידת הבריאות העירונית עליה ממונה יפית בן שחר.
המתנ"ס התמלא בילדים נרגשים, הורים מחויכים ומשפחות שהגיעו ליהנות מערב קהילתי צבעוני, שמח ומלא חיים. במקום חיכו לתושבים מתנפחים רבים, די ג'יי שהקפיץ את האווירה עם מוזיקה נהדרת, עמדות איפור מושקעות, קליעת צמות, שזירת זרי פרחים, מתחמי מולטימדיה, דוכנים מגוונים, שערות סבתא, פופקורן ועוד שלל פעילויות מהנות לכל המשפחה.
האווירה הייתה פשוט קסומה. חג השבועות הורגש בכל פינה, בצבעים, במוזיקה, בצחוק של הילדים ובהתרגשות של ההורים שנהנו לראות את ילדיהם מאושרים. היה מרגש לראות את הקהילה שלנו מתכנסת יחד לערב מלא אור, שמחה וחיבור אמיתי בין התושבים.
אין דבר יפה יותר מלראות את החיוכים על פניהם של הילדים, את ההורים מצלמים רגעים קטנים של אושר, ואת המשפחות שנהנות מזמן איכות קהילתי באווירה חמה ומחבקת. בתקופה שבה כולם כל כך צמאים לרגעים של שמחה, קהילה ואחדות, האירוע הזה העניק בדיוק את זה ובשפע.
תודה גדולה ליפית בן שחר הממונה על יחידת הבריאות העירונית, על ליווי הערב ושיתוף הפעולה המבורך והעשייה למען הקהילה.
תודה גדולה למתנ"ס גני אביב, לצוותים, למפעילים ולכל מי שלקח חלק בהפקת הערב הנפלא הזה, שהצליח לשמח לבבות ולהכניס הרבה אור ואווירת חג לקהילה כולה.
חג שבועות שמח
אין דבר יפה יותר מלראות את החיוכים על פניהם של הילדים, את ההורים מצלמים רגעים קטנים של אושר, ואת המשפחות שנהנות מזמן איכות קהילתי באווירה חמה ומחבקת.
עדכונים שוטפים:*🎯
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו
https://chat.whatsapp.com/CEVHvxUYCNrHUzlQ55jGZO?mode=ac_t
בברכה,
צוות שישי בעיר




