טניס שולחן: שבוע של ניצחונות מרשימים בכל המסגרות!
ענף טניס השולחן של הפועל לוד ממשיך להוכיח מדוע הוא אחד החזקים והמובילים בארץ. בשבוע תחרותי במיוחד רשמו קבוצות המועדון שורה של הישגים מרשימים, עם תצוגות אופי, נחישות ועבודת צוות שמאפיינות את רוח המועדון. בראש המערכת עומד המאמן איציק אברמוביץ, שמוביל את השחקנים והשחקניות להישגים יוצאי דופן, ובגיבויו של נשיא המועדון שלמה אברמוביץ שממשיך לקדם את הענף בעיר במסירות ובחזון.
ליגה ארצית בוגרים: ניצחון חד משמעי בשוהם
קבוצת הבוגרים בליגה הארצית רשמה ניצחון מרשים במיוחד בשוהם, בתוצאה: 5-0. אוהד חן המשיך להוביל את הקבוצה בביטחון עם שני ניצחונות אישיים, אופק קבריטי הוסיף שני ניצחונות משלו, ועידו משה השלים את התוצאה עם ניצחון נוסף. את הקבוצה מלווה מתחילת העונה המאמן דני ועקנין, שמוביל את השחקנים למקום הראשון בטבלה.
הפועל לוד בוגרים לאחר הניצחון 5:0 על שוהם
ניצחון נוסף באשדוד: עבודת צוות שמביאה תוצאות
קבוצה נוספת של הפועל לוד רשמה ניצחון חשוב באשדוד, בזכות עבודת צוות מרשימה של גבריאל גנדלמן, ציגי דיקשטיין ועמוס גינצבורג. השלושה הציגו משחק יציב ומדויק בהובלת המאמנת ורדית, והביאו ניצחון נוסף למועדון.
איציק אברמוביץ' וקבוצת הפועל לוד בהדרכת המאמנת ורדית לאחר הניצחון באשדוד
ליגה לאומית: מהפך גדול וניצחון מתוק
קבוצת הפועל לוד 2 המשחקת בליגה הלאומית רשמה ניצחון משמעותי על קריית אונו. אחרי שפיגרו 2-1, ניר אנגלר ואיציק אברמוביץ ניצחו את משחק הזוגות בתוצאה 3-2 והחזירו את המומנטום לקבוצה. בסיום הפועל לוד ניצחה 4-2. ניר אנגלר בלט עם שני ניצחונות אישיים וניצחון נוסף בזוגות, ויוני ירמיהו הוסיף ניצחון אישי חשוב.
לאחר המהפך והניצחון הגדול על קריית אונו
ליגת העל נשים: ניצחון איכותי על גבעתיים
קבוצת הנשים של הפועל לוד רשמה ניצחון נוסף בליגת העל, הפעם מול גבעתיים. אופק נחושי הציגה יכולת מצוינת וניצחה בשני משחקי היחידות. אלישבע גבריאלוב הובילה 2-1 במערכות אך הפסידה בסיום 3-2. במשחק הזוגות הציגה לוד עליונות ברורה, כאשר אלישבע ויהודית ניצחו 3-0 והבטיחו ניצחון קבוצתי 3-1.
נבחרת הנשים לאחר הניצחון על גבעתיים
הפועל לוד בטניס שולחן: מצוינות שממשיכה לצמוח
ההישגים השבועיים מצטרפים לעונה מוצלחת במיוחד עבור המועדון. המאמן איציק אברמוביץ' ממשיך להוביל את השחקנים והשחקניות להישגים מרשימים, תוך הקפדה על מקצועיות, משמעת ואהבת המשחק. נשיא המועדון שלמה אברמוביץ' ממשיך לתמוך ולקדם את הענף בעיר, ומאפשר למועדון לצמוח ולהתפתח. יישר כוח!
מצעידים את הפועל לוד להישגים. שלמה ואיציק אברמוביץ'
עדכונים שוטפים:*🎯
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו
https://chat.whatsapp.com/CEVHvxUYCNrHUzlQ55jGZO?mode=ac_t
בברכה,
צוות שישי בעיר




