לחיזוק החדשנות והשירות: לוד אירחה נציגי רשויות מקומיות מכל רחבי הארץ לכנס 'תקשורת עם התושב'
עיריית לוד ממשיכה לבסס את מעמדה כמובילה בתחום החדשנות בישראל והשבוע זכתה לארח כנס ארצי ייחודי שעסק ב'תקשורת עם התושב' בעידן החדש. לכנס הגיעו נציגים מרשויות מקומיות מכל רחבי הארץ – מצפון ועד דרום, בכדי ללמוד, לשתף ולהיחשף להצלחה.
הכנס נערך בשיתוף חברתCivix אשר עמלה על שיפור הקשר בין כל הנכסים דיגיטליים ברשות מקומית, תוך שימוש בחשיבה יצירתית וחדשנות בשירות.
ראש העיר עו"ד יאיר רביבו פתח את היום בדברי ברכה והיכרות עם אתגרי תקשורת בסביבה המוניציפלית. לאחר מכן התקיים שיח פתוח עם מנכ"ל העירייה אהרון אטיאס ומנכ"ל חברתCivix איתי אייגס, שעסק בתפיסת החדשנות העירונית ובמהלכים שמובילה העיר.
משתתפי הכנס נהנו מפאנל מקצועי של נציגי עיריית לוד ששיתפו בדוגמאות מהשטח והאתגרים שלהם בתכנית החדשנות. בהמשך נערכו סדנאות מעשיות שעסקו בתחומי יוזמות חדשות לשיפור הקשר עם התושבים.
ראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו הדגיש כי הבחירה בעיר כמארחת הכנס אינה מקרית. "לוד נמצאת בתנופת עשייה והתחדשות, ואנו גאים לארח כאן אנשי מקצוע מכל רחבי הארץ שבאו ללמוד, לשתף ולהתקדם יחד. החדשנות בתקשורת עם התושב היא מפתח לשירות טוב יותר ולחיזוק האמון הציבורי", אמר.
רביבו ואטיאס עם מנכל חברתCivix ומנהלת החדשנות בחברה
לוד מובילה בחדשנות ברשות המקומית ושמחה לארח כנס עם נציגות ארצית. רביבו נואם בדברי פתיחה
מנכל העירייה ומנכל חברתCivix בפאנל משותף ומרתק מול כ-100 משתתפי הכנס
עדכונים שוטפים:*🎯
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו
https://chat.whatsapp.com/CEVHvxUYCNrHUzlQ55jGZO?mode=ac_t
בברכה,
צוות שישי בעיר




