מינהל החינוך בלוד ממשיך בסיורי עומק בבתי הספר והתיכונים
כחלק מהנחיית סגן רה"ע-מחזיק החינוך בני סיתאלכיל, במשך השנה מגיעים כלל אנשי המקצוע להבין את צרכי כל מוסדות החינוך והכנתם לפתיחת שנת הלימודים.
בשבוע שעבר סיירו בכירי האגף בבתי הספר גני אביב וזבולון המר, כמו כן בתיכון אורט .
סגן רה"ע סיתאלכיל: "אני גאה במנהלות שנותנות מעצמם יחד עם הצוותים 100% של נתינה ועשייה לטובת ילדי העיר, אני רואה גם הישגים פדגוגים,מוסריים וערכיים, עוד הוסיף ישר כח על המשך העשייה בנושא כיבוד הורים שקרוב לליבו"
"אני גאה במנהלות שנותנות מעצמם יחד עם הצוותים 100% של נתינה ועשייה לטובת ילדי העיר"
עדכונים שוטפים:*🎯
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו
https://chat.whatsapp.com/CEVHvxUYCNrHUzlQ55jGZO?mode=ac_t
בברכה,
צוות שישי בעיר




