האבקות: הפועל לוד חוגגת הישג מרשים באליפות ישראל בהיאבקות – שני סגני אלופים עד גיל 23!
הצלחה מרגשת למועדון ההיאבקות הפועל לוד. באליפות ישראל לבוגרים עד גיל 23 בסגנון יווני רומי, שנערכה ביום שישי 9 בינואר ברחובות, זכו שני מתאבקי המועדון במדליות כסף והוכתרו כסגני אלופי ישראל לשנת 2026.
תמיר חלימוב, בן 16, וגיא זנקביץ', בן 18, הציגו יכולת מרשימה בזירה, התמודדו מול יריבים מנוסים והוכיחו נחישות, משמעת וכישרון. תמיר התחרה בקטגוריית המשקל עד 67 ק"ג, וגיא בקטגוריית משקל כבד – עד 130 ק"ג. התחרות התקיימה ברחובות, כחלק מחלקה השני של אליפות ישראל לבוגרים U23.
יש לציין גם את המתאבק אבירן מושייב, שהתחרה במשקל עד 60 ק"ג. אבירן סיים במקום החמישי, אחרי שהפסיד בקרב צמוד על מדליית ארד.
המאמן הראשי של הפועל לוד, ולדימיר קסובסקי, לא הסתיר את התרגשותו: "אני גאה מאוד בתמיר ובגיא. הם עובדים קשה יום-יום, משקיעים הכול באימונים, וזה ניכר בתוצאות. ההישג הזה הוא לא רק שלהם, אלא של כל המועדון, של ההורים ושל העיר כולה. אני רוצה להודות לראש העיר עו"ד יאיר רביבו, למחזיק תיק הספורט אריה לוי, לראש אגף הספורט מאיר אליהו ולסגנו ירון זרד – על התמיכה הבלתי פוסקת בספורט בעיר בכלל ובהיאבקות בפרט. התמיכה הזו מאפשרת לנו להצמיח דור חדש של ספורטאים".
מועדון ההיאבקות הפועל לוד ממשיך לבסס את מעמדו כאחד המרכזים הבולטים בארץ בתחום ההיאבקות, עם פעילות ענפה, הישגים תחרותיים ותמיכה עירונית רחבה. ההצלחה באליפות האחרונה היא עדות לכך שההשקעה בתשתיות, בצוות המקצועי ובדור הצעיר נושאת פרי. ברכות למאמן המשקיען והמקצועי, ולדימיר קסובסקי על ההישגים של חניכי המועדון.
גיא זנקביץ' מציג את דגל המועדון ואת מדליית הכסף לאחר הזכייה
גאווה מקומית - תמיר חלימוב עם מדליית הכסף ותעודת ההוקרה
עדכונים שוטפים:*🎯
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו
https://chat.whatsapp.com/CEVHvxUYCNrHUzlQ55jGZO?mode=ac_t
בברכה,
צוות שישי בעיר




