לשרות תושבי לוד: דיילת תקבל את פניכם במרכז השירות
עם המעבר לפני כשנתיים לבניין העירייה החדש בעיר העתיקה, הקימו בעיריית לוד את מרכז השירות לתושב, אשר מאגד בחלל אחד את כל המשרדים והמחלקות שהתושבים צריכים לביצוע פעולות שוטפות כמו תשלומי ארנונה, קנסות חניה, מילוי טפסים ועוד.
בעיריית לוד לקחו את נושא השירות לתושב והציבו אותו בראש סדר העדיפות העירוני. משימה זו הוטלה על עובדות ועובדי אגף הקהילה והשירות בניהולה של אפרת אברהם, במטרה לממש את החזון העירוני ולהוציאו לפועל. בשנתיים האחרונות הוביל האגף, בשותפות אגף הכספים ואגפים נוספים, את הקמת מרכז שירות לתושב בקומת הכניסה של בית העירייה אשר בו נמצאים כל נציגי השירות one stop shop.
בעיריית לוד לא הסתפקו בכך והציבו בפתחו של המרכז עמדות שירות דיגיטליות לשימוש התושבים, כמו למשל עמדת שירות של הביטוח הלאומי שמסייעת בעיקר לאוכלוסייה מבוגרת שיכולה להוציא מידע מהמערכת מבלי להמתין בתור.
"הכירו את השירות החדש שלנו! בנוסף לעמדות השירות ישנה דיילת שמסבירה לתושבים ומדריכה אותם מה לעשות ואיך לעשות", אומרת אברהם. "השאיפה שלנו היא שכל התושבים ידעו להשתמש במערכת הזו וכך ימנעו מעצמם המתנה ממושכת בתור. בעתיד הכוונה היא לפזר את העמדות האלה ברחבי העיר, בשכונות עצמן, בעיקר בשכונות הרחוקות, ולחסוך לתושבים גם את ההגעה אלינו ככל שניתן".
"השירות נועד לסייע לכם בכל שאלה, לכוון אתכם לקבלת השירות המתאים, ואף ללמד אתכם איך לקבל את השירות באופן דיגיטלי בפעם הבאה על מנת שתוכלו לבצע כל פעולה באתר שלנו מנוחות הבית שלכם" הוסיפה אפרת אברהם.
לעדכונים שוטפים:*🎯
מומלץ להצטרף לקבוצת הווצאפ – שישי בעיר >>
https://chat.whatsapp.com/IQwuJZfIcpT946ZSYxY9C7
בברכה,
צוות "שישי בעיר"