מתגלגלים אליכם: תושבים רבים בלוד נהנו מהמיזם המיוחד – 'האוטובוס הדיגיטלי' שהחל השבוע, בהובלת מנהלת אגף תכנון ופרויקטים, שירן בוקרה ג'רבי, ובסיוע המועצה האזורית חבל מודיעין. לראשונה בלוד, באמצעות האוטובוס הדיגיטלי, ניתן לקבל שירות במגוון תחומים של העירייה לתושב, כגון: הנחות ובקשות לתשלומים בארנונה, שינוי כתובת, רישום ילדים, הנפקת רישיון נהיגה או רכב, ייעוץ בנושא ביטוח לאומי ע"י עובדי שי"ל, וכדומה.
ביום שלישי האחרון חנה האוטובוס הממוזג משעות הצהריים המוקדמות ועד לשעות הערב בכניסה לשכונת 'גני איילון' החדשה, מתוכו העניקו עובדי העירייה שירות לתושבים בשכונה המתאכלסת. התושבים שעמדו בתור, נכנסו בזה אחר זה אל האוטובוס, כאשר הם מציגים 'תו ירוק' או אישור מחלים מנגיף הקורונה – ומקבלים סיוע אישי.
מנהלת אגף תכנון ופרויקטים, שירן בוקרה ג'רבי, מסרה כי "לאחר פניות רבות של התושבים, להנגשת השירותים ובמיוחד לאחר תקופה ארוכה שבה שלא הייתה קבלת קהל במחלקת ארנונה בעירייה, ראינו לנכון להביא את השירותים האלו אל התושב, השכונה, עם צוות של הארנונה ושי"ל, לצד עמדת ממשל זמין. הפיילוט הראשוני היה מוצלח והתושבים בירכו על כך".
ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו שהגיע לעקוב מקרוב אחר הפעילות ב'אוטובוס הדיגיטלי', הודיע כי "בהמשך הוא יחנה בכל פעם בשכונה אחרת ברחבי העיר לוד – דרכו יינתן שירות ומענה לתושבי השכונה. אנו נמשיך בע"ה לייעל ולהנגיש את שירותי העירייה עד אליכם, תושבי לוד היקרים".