בלוד נפגעו 111 ילדים הולכי רגל בתאונות דרכים בעשר השנים האחרונות (2010-2019), מהם שלושה נהרגו. בשנת 2019 נפגעו בעיר שבעה ילדים כהולכי רגל.
ברמלה נפגעו 111 ילדים הולכי רגל בתאונות דרכים בעשר השנים האחרונות (2010-2019), מהם שלושה נהרגו. בשנת 2019 נפגעו בעיר עשרה ילדים כהולכי רגל.
על פי נתוני עמותת אור ירוק המבוססים על נתוני הלמ"ס, בשנת 2019 נפגעו 691 ילדים (0-14) כהולכי רגל בתחום העירוני זאת לעומת 594 שנפגעו בשנת 2018 – עליה של 16%. מבין הילדים שנפגעו בעת שצעדו בדרכי העיר או הישוב, 11 ילדים נהרגו. בנוסף עולה מהנתונים כי מבין 691 הילדים שנפגעו בערים ובישובים כהולכי רגל, 135 ילדים נפצעו באורח קשה. העיר בה נפגעו הכי הרבה ילדים שהיו הולכי רגל היא ירושלים ואחריה בני ברק ותל אביב בפער משמעותי.
בעשור האחרון נפגעו בתחום העירוני למעלה מ-6,500 ילדים הולכי רגל בתאונות, מהם 143 נהרגו ו-1,377 נפצעו באורח קשה.
ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "מדינת ישראל מסוכנת להולכי רגל, במיוחד לילדים שנמצאים בסיכון גבוה להיפגע בתאונות דרכים. התקנת פסי האטה במקומות בהם קיים ריכוז גבוה של ילדים יכולה להציל את חייהם. ולכן, שר התחבורה והבטיחות בדרכים, בשיתוף פעולה עם ראשי הרשויות חייבים לקדם את התקנתם בסביבת מוסדות החינוך, פארקים ומקומות בהם מבלים ילדים רבים. פס האטה הוא אמצעי פשוט וזול ליישום שמרסן את מהירות הנסיעה ועל ידי כך מפחית באופן משמעותי את הסיכון לתאונת דרכים".