
במסגרת ייעול ושדרוג השירותים העירוניים לתושב, מעניקה עיריית רמלה שירותים מקוונים במסגרת פורטל דיגיטלי, אפליקציית "תיק תק". ראש העיר מיכאל וידל: הצטרפו לאלפי תושבים שכבר עושים שימוש בפורטל דיגיטלי מתקדם שיחזק את הקשר בין התושב לעירייה וירחיב את היצע השירותים המקוונים
למעלה מ-4000 מתושבי רמלה כבר עושים שימוש באפליקציית "תיק תק רמלה" המאפשרת מגוון שירותים מקוונים. כזכור במסגרת ייעול ושדרוג השירותים העירוניים לתושב, החלה עיריית רמלה, להעניק שירותים מקוונים במסגרת פורטל דיגיטלי, אפליקציית "תיק תק" שתשפר ותשדרג את איכות השירותים שמעניקה העירייה לתושבי העיר. בכך מצטרפת עיריית רמלה לרשויות המעניקות שירות מקוון באמצעות אפליקציית TikTak המאפשרת ביצוע מגוון פעולות בשירות עצמי. ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, שיזם את המהלך ציין, כי מדובר בכלי שיווקי ושירותי המשדרג את סל השירותים הניתנים לתושבי רמלה ע"י העירייה. וידל: "יותר ויותר תושבים משתמשים בפורטל הדיגיטלי המתקדם שפותח למען תושבי רמלה. מדובר בפורטל שיחזק את הקשר בין התושב לעירייה, ירחיב את היצע השירותים המקוונים לתושב ויאפשר נגישות טובה ויעילה יותר למידע ושירותים עירוניים כמו: טפסים מקוונים, שירותי גבייה ותשלומים, בקשות להנחה בארנונה, תשלומי הורים, הרשמה למוסדות חינוך, פניות למוקד העירוני 108, מה חדש בעיר, חנייה ופיקוח ועוד". וידל הוסיף, כי שימוש באפליקציה יצמצם הגעה של תושבים לקבלת שירותים בעירייה בקבלת קהל ויאפשר העברת מסרים יזומים בשגרה ובחירום. וידל: "אני מזמין את תושבי העיר להצטרף לאלפי תושבים שכבר הורידו את האפליקציה, באמצעותה ניתן יהיה לבצע פעולות מגוונות גם באמצעות הסמארטפון, מה שיהפוך את השירותים השונים לזמינים קלים מתמיד". את יישום הפרויקט הוביל מנכ"ל העירייה רונן עזריה, מחלקת המחשוב העירונית בניהולו של משה ביטן וצוות המחלקה, באמצעות חברת "מטרופולינט" (שפיתחה את השירות המקוון) .
תושבי רמלה מוזמנים להוריד את האפליקציה באמצעות הקישורים הבאים:
קישור להורדה לאייפון – https://apps.apple.com/il/app/tiktak-israel/id1449706999
קישור להורדה לאנדרואיד – https://play.google.com/store/apps/details?id=metro.tiktak&hl=en