במסגרת ייעול ושדרוג השירותים העירוניים לתושב, החלה עיריית רמלה להעניק שירותים מקוונים במסגרת פורטל דיגיטלי, אפליקציית "תיק תק" שתשפר ותשדרג את איכות השירותים שמעניקה העירייה לתושבי העיר. ראש העיר מיכאל וידל: "הצטרפו ל-1500 מתושבי העיר, שכבר עושים שימוש בפורטל דיגיטלי מתקדם שיחזק את הקשר בין התושב לעירייה, ירחיב את היצע השירותים המקוונים ויאפשר נגישות טובה ויעילה יותר למידע ושירותים עירוניים"
כ-1,500 מתושבי רמלה כבר עושים שימוש באפליקציית תיק תק רמלה המאפשרת מגוון שירותים מקוונים. למעלה מ-500 תושבים כבר נרשמו לקבלת תו תושב באמצעות האפליקציה. כזכור במסגרת ייעול ושדרוג השירותים העירוניים לתושב, החלה עיריית רמלה, להעניק שירותים מקוונים במסגרת פורטל דיגיטלי , אפליקציית "תיק תק" שתשפר ותשדרג את איכות השירותים שמעניקה העירייה לתושבי העיר. בכך מצטרפת עיריית רמלה לרשויות המעניקות שירות מקוון באמצעות אפליקציית TikTak המאפשרת ביצוע מגוון פעולות בשירות עצמי. ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, שיזם את המהלך ציין, כי מדובר בכלי שיווקי ושירותי המשדרג את סל השירותים הניתנים לתושבי רמלה ע"י העירייה. וידל: "מדובר בפורטל דיגיטלי מתקדם שפותח למען תושבי רמלה, פורטל שיחזק את הקשר בין התושב לעירייה, ירחיב את היצע השירותים המקוונים לתושב ויאפשר נגישות טובה ויעילה יותר למידע ושירותים עירוניים כמו: טפסים מקוונים, שירותי גבייה ותשלומים, בקשות להנחה בארנונה, תשלומי הורים, הרשמה למוסדות חינוך, פניות למוקד העירוני 108, מה חדש בעיר, חנייה ופיקוח ועוד". וידל הוסיף, כי שימוש באפליקציה תצמצם הגעה של תושבים לקבלת שירותים בעירייה בקבלת קהל ותאפשר העברת מסרים יזומים בשגרה ובחירום. וידל: "אני מזמין את תושבי העיר להצטרף לתושבי העיר שכבר הורידו את האפליקציה, באמצעותה ניתן יהיה לבצע פעולות מגוונות גם באמצעות הסמארטפון, מה שיהפוך את השירותים השונים לזמינים קלים מתמיד". את יישום הפרויקט הוביל מנכ"ל העירייה רונן עזריה, מחלקת המחשוב העירונית בניהולו של משה ביטן וצוות המחלקה, באמצעות חברת "מטרופולינט" (שפיתחה את השירות המקוון) .
תושבי רמלה מוזמנים להוריד את האפליקציה באמצעות הקישורים הבאים:
קישור להורדה לאייפון – https://apps.apple.com/il/app/tiktak-israel/id1449706999
קישור להורדה לאנדרואיד – https://play.google.com/store/apps/details?id=metro.tiktak&hl=en