
במסגרת ייעול ושדרוג השירותים העירוניים לתושב, החלה עיריית רמלה להעניק שירותים מקוונים במסגרת פורטל דיגיטלי , אפליקציית "תיק תק" שתשפר ותשדרג את איכות השירותים שמעניקה העירייה לתושבי העיר. ראש העיר מיכאל וידל: "מדובר בפורטל דיגיטלי מתקדם שיחזק את הקשר בין התושב לעירייה, ירחיב את היצע השירותים המקוונים ויאפשר נגישות טובה ויעילה יותר למידע ושירותים עירוניים
במסגרת ייעול ושדרוג השירותים העירוניים לתושב, החלה עיריית רמלה, להעניק שירותים מקוונים במסגרת פורטל דיגיטלי , אפליקציית "תיק תק" שתשפר ותשדרג את איכות השירותים שמעניקה העירייה לתושבי העיר. בכך מצטרפת עיריית רמלה לרשויות המעניקות שירות מקוון באמצעות אפליקציית TikTak המאפשרת ביצוע מגוון פעולות בשירות עצמי. ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, שיזם את המהלך ציין, כי מדובר בכלי שיווקי ושירותי המשדרג את סל השירותים הניתנים לתושבי רמלה ע"י העירייה. וידל: "מדובר בפורטל דיגיטלי מתקדם שפותח למען תושבי רמלה, פורטל שיחזק את הקשר בין התושב לעירייה, ירחיב את היצע השירותים המקוונים לתושב ויאפשר נגישות טובה ויעילה יותר למידע ושירותים עירוניים כמו: טפסים מקוונים, שירותי גבייה ותשלומים, בקשות להנחה בארנונה, תשלומי הורים, הרשמה למוסדות חינוך, פניות למוקד העירוני 108, מה חדש בעיר, חנייה ופיקוח ועוד". וידל הוסיף, כי שימוש באפליקציה תצמצם הגעה של תושבים לקבלת שירותים בעירייה בקבלת קהל ותאפשר העברת מסרים יזומים בשגרה ובחירום. וידל: "אני מזמין את תושבי העיר להוריד את האפליקציה, באמצעותה ניתן יהיה לבצע פעולות מגוונות גם באמצעות הסמארטפון, מה שיהפוך את השירותים השונים לזמינים קלים מתמיד". את יישום הפרויקט הוביל מנכ"ל העירייה רונן עזריה, מחלקת המחשוב העירונית בניהולו של משה ביטן וצוות המחלקה, באמצעות חברת "מטרופולינט" (שפיתחה את השירות המקוון) .
פרטים להורדת האפליקציה באתר העירוני – www.ramla.muni.il